måndag, oktober 23, 2006

*brrr*

Vissa mornar är det kämpigare än andra att ta sig ur sängen, i morse var det just en sådan morgon. Sängen var varm och gosig och rummet var på tok för kallt för att locka till uppstigning. Väl uppe ser jag att det är 13 minusgrader ute, nu börjas det...*brrr*

Idag har jag en ganska fullbokad dag på agendan. Vad händer i övrigt i veckan då? På onsdag ska vi och kika på ett hus, det var längsedan det fanns nåt som intresserade så det ska bli roligt. Huset ser fint ut på bilderna men några minus finns det ändå, det ligger lite för långt från stan och huset är eluppvärmt. På torsdag, då både jag och D fått lön blir det en Storhedenrunda, vi måste fylla på på det ena och det andra här hemma. Fredag får vi besök av en kompis från Skellefteå och det lutar starkt åt utgång i Luleå. Det brukar vara ordentligt skoj men just nu är jag inte det minsta motiverad, fast det kanske vore ambitiöst att tro att man ska vara det en måndag morgon? *s*

Nu ska jag packa ihop och bege mig ut på hembesök!

Inga kommentarer: