torsdag, oktober 19, 2006

Jag har blivit utmanad

Jag läste i Toves blogg att hon utmanat mig gällande några frågor, så här kommer mitt bidrag:

Namn: Jennie
Adress: centrala Boden, Norrbotten
Telefon: ja, tänka sig *s*
Födelsedag: 17:e januari
År: 1976
Hårfärg: cendré men jag har färgat håret sedan jag var 14 d.v.s. mer än halva livet så min riktiga hårfärg är väl denna (just nu möööörkröda), eller hur? *s*
Ögonfärg: blå
Längd: 165 cm (om jag får avrunda liiite uppåt *s*)
Vikt: åh, på tok för mycket
Syskon: ja, två yngre systrar
Mina intressen: umgänge med vänner och familj, gärna i kombination med god mat och dryck, musik, film, djur, promenader, internet, hus och hem, sällskapsspel, (amatör)fotografering, resa, köra bil (ja, älskar att ta en tur ensam med älsklingsmusiken på hög volym) m.m
Roligaste skolämnet: bild
Den bästa film jag sett: den frågan är på tok för svår att besvara
Idrott jag är intresserad av: i så fall skulle det vara att se lagsport i stora mästerskap..när Sverige gått långt *s*
Den bästa bok jag läst: svår att svara på, jag har tappat bokläsandet sedan några år
Person jag beundrar: A
Den bästa pop-grupp jag vet: pop...pop...ja, vad ska det vara? Min absoluta favoritmusik tillhör inte genren: pop. Är Savage Garden pop? I så fall lägger jag in dem här.
Den bästa låt jag hört: den vägrar jag att svara på, har alldeles för många favoriter
Djur jag tycker om: hund är en favorit sen kan man inte bli mer än varm om hjärtat när man ser delfiner
Mitt favorit TV-program: "Twin Peaks" - här finns ingen som helst konkurrens!
Den godaste mat jag vet: återigen en svår fråga, palt är en STOR favorit och har alltid varit en stor favorit men jag gillar så mycket. Gå-ut-och-äta-nåt-fantastiskt-en-kväll får blir Tallkotten i Luleå och deras pizza vid namn Tricolore (tomatsås, mozzarella, parmaskinka, färska hackade tomater, ruccola och hyvlad parmesan). Där pratar vi orgasmiskt gott!
Jag avskyr mest: Intolerans, respektlöshet och djurplågeri
Jag gillar bäst: min gudomliga sambo, fantastiska vänner och underbara familj
Min högsta önskan: just nu... en resa till till USA -> hus -> familj
Vad jag helst vill bli: fortsatt harmonisk med min D

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du antog utmaningen!