tisdag, oktober 17, 2006

Min absolut första EFIT: 061017

Tja, inte ser ens vardagsliv alltför spännande ut när man sammanfattar det så här...*s*

06:30 Dagen började bra, gjorde ett tappert försök med min struliga kamera och resultatet blev detta.
07:30 Väl på jobbet väntade journalskrivning och telefontid
08:30 ...och sen mer skrivande
09:30 Efter kafferasten: ut på hembesök, idag har vi haft en riktigt vacker höstdag. Strålande sol och höstfärgerna har sprakat!
10:30 Väl tillbaka på jobbet var det dags att ta itu med personalenkäten...
11:30 Assisterade en kollega med att hitta rätt dyna till en rullstol
12:30 Tillbaka från en god lunch på Travrestaurangen, hästallergiker (och en smula otänkt) som man är kostade den mig en antihistamintablett efteråt
13:30 Genomgång av elastiska tumbandage inför kommande dagar
14:30 Ett toabesök innan eftermiddagskaffet måste ju hinnas med :)
15:30 Montera ihop lite hjälpmedel inför kommande hembesök i veckan
16:30 På väg hem från jobbet, fortfarande strålande sol!
17:30 Dagens middag: spaghetti och korv. Vi kör frysrensning här hemma nu inför storhandling nästa vecka *s*

18:30 Promenad med en väninna, hösten är inte min muntraste årstid men nog doftar det gott ute och färgerna är otroligt vackra.
19:30 Hemma igen!
20:30 Kvällsaktiviteten blev en film: "RV" med bl.a Robin Williams, ingen höjdare!
21:30 En liten "kik" på nätet och denna uppdatering...nu smiter jag i säng! Natti!

Inga kommentarer: