onsdag, oktober 18, 2006

Mässbesök

Idag har jag besökt Hjälpmedel i Focus i Pontushallen, Luleå. Det är en årlig mässa där hjälpmedelstillverkare/firmor har en chans att visa upp sina produkter för brukare och förskrivare i länet. Intressant, javisst men inte fullt lika intressant som det brukar vara. Men det är klart att det bra att få se vad som sker på utvecklingsfronten när det gäller hjälpmedel, det är ju faktiskt en hyfsat stor bit av vårt arbete. I övrigt mest pappersexercis på jobbet idag. Jag känner mig rätt trött nu, vet inte riktigt varför men kanske beror det på att det blev väl så sent i går, jobbet och allt detta mörker. Soffan lockar, det kan jag inte sticka under stol med men egentligen är det ju dumt. jag är inte typen som kan vila en kvart och sedan vara som ny igen utan minst en timme måste det vara men då är jag rädd att det blir problematiskt att somna i kväll..tror dock att jag chansar *s* Senare tänkte jag kika på "Bonde söker fru", jag fastnade nämligen framför reprisen i helgen och jag tror att jag ska ge serien en chans. Den är lite småcharmig och gemytlig, det kan behövas emellanåt.

Jag har i alla fall bestämt mig nu, det blir inget Luleåpubande i morgon. Det får bli en annan torsdag!

Over and out!

Inga kommentarer: