tisdag, oktober 17, 2006

Ändrade planer x 2

1. Det tycks visst bli EFIT ändå, jag lyckades "spöa" igång kameran men frågan är om det blir så roliga bilder. Det är ju mest jobb under denna dag för min del och en hel del kan jag faktiskt inte föreviga på foto då det handlar om sekretess och patienter.

2. Planen var att jag skulle luncha hemma idag men hamnade ändå på restaurang med kollegorna, även idag blev det travrestaurangen men idag slog allergin till. Lunchen kostade mig med andra ord en del snuva och trötthet men med en Acura i kroppen så det ska väl lägga sig.

Innan jag avslutar måste jag passa på att rekommendera ovan nämnda restaurang, mycket god mat och ett bra lunchpris: 60 kronor. På menyn denna vecka och kommande finns bl.a wienerschnitzel, whiskymarinerad entrecote, flädergravad lax, hjortstek med enbärsgräddsås och helstekt kalkonfilé. Låter det inte smarrigt så säg *mmm*

Inga kommentarer: