onsdag, december 20, 2006

Äcklerier!

Det finns en del saker som äcklar mig mer än annat, här är några (jag får vara tacksam för att jag inte är speciellt "kräkmagad"):
  • sura disktrasor (det är konstigt hur många som inte ens reagerar över att deras trasor luktar vedervärdigt?)
  • fötter (oavsett om de är rena eller smutsiga, nej tack!)
  • rensa vattenlås och golvbrunnar (slemmiga hårklumpar i en svart avgrund...huj!)
  • riktigt mogna röda el. "vitfyllda" finnar i folks ansikten/nackar (jag tycker bara att det ser så läskigt ut, förlåt...)
  • dessa äckliga slemklumpar på trottoarer som folk kraxat eller snytt ur sig (usch, usch, usch!)
  • variga sår (är glad att min sjukvårdsutbildning INTE har med detta att göra)

Det finns säkert mer men just nu är det stiltje här

Inga kommentarer: