söndag, december 03, 2006

Jag är allt bra priviligerad

Ibland känner man sig mer priviligerad än andra gånger. I och för sig känner jag ofta så och är glad över det. Jag har såna fantastiska vänner och en helt ljuvlig varelse till sambo.

I går hade vi en trevlig kväll med/hos Tove & Jonas, efter detta anslöt jag till Pernilla och gänget hos henne för att följa med dem ut. Det blev en alldeles lagom kväll för mig, lagom att dricka, inga skandaler, ingen ilska över ignoranta bartenders, inget dratta-på-rumpan-i-halkan på väg hem. Bara hellyckat. Lite spännande intriger blev det ju förstås och det från lite oväntat håll men sådant lyser ju bara upp *s* jag har inte ens mått dåligt idag, bara lite seg men det är ju tillåtet.

Jag håller som bäst på med söndagsmiddagen, det blir det som var planerat för fredagen idag istället. Helstekt, inbakad fläskfilé med vitlöksost , potatiskroketter och pepparsås. Hungrig är bara förnamnet...

Daniel är iväg och köper lite söndags"snarra", i kväll är det "Beck" som får stå för nöjet i TV-soffan.

Förresten, har jag inte lovordat flingsaltet förr så gör jag det nu! Oumbärligt och så gott!

Inga kommentarer: