fredag, december 01, 2006

Juldagsfunderingar

Juldagen är den dag då vi i det "gamla gänget" brukar återses och uppdatera oss i varandras liv. Jag fick ett SMS av Susanne i veckan och detta verkar vara planen även i år men nu krockar det med lite annat också. En arbetskompis har frågat om vi är sugna på att hänga med ut på Western Farm och vi har väl mer eller mindre bestämt oss för det (bara vi får tag på förköpsbiljetter), den förfrågan kom före den från Susanne. Jag hoppas dock att vi hinner förbi och träffa folket en stund. Saknar dem. Framförallt Gunilla och Cecilia som jag träffar så ofantligt sällan numera. Gunilla (min barndomsbästis) är numera bosatt i Lund/Stockholm och Cecilia huserar numera i Göteborg. Jag skulle gärna vilja träffa Erica också men jag är osäker på om hon kommer "hem" nåt i jul. Hon gifte sig förresten i September, bröllopsfotot var publicerat i gårdagens NSD.

Livet förändras, människor kommer och går. Det lustiga (och underbara) är att när vi väl ses så känns det precis som förr.

Jag är lite sugen på att åka ner och hälsa på dem också, jag får se hur möjligheterna till detta ser ut framåt vårkanten.

Inga kommentarer: