måndag, december 11, 2006

Min syster har gift sig!

Min underbara mellansyster Jill har gift sig med sin stora kärlek idag, de träffades redan under gymnasietiden och har hängt ihop i åtskilliga år nu och dessutom hunnit med att få två fantastiska barn. Jättegrattis Jill & Stig! Love you so!

Jag har just kommit hem från Agneta, vi har haft en trevlig kväll. Jag räddade henne från en spänd promenad i halkan hem när jag tog bilen och åkte dit. Vi har surrat, hon har lagat mat och hunnit baka lussebullar. Hon har dessutom hunnit julpynta en hel del så där fick jag insupa både juldofter och julpynt. Sedan jag kom hem har jag hunnit skriva klart mina julkort också så nu är det bara att slänga dem på lådan.

Förresten....idag har jag köpt mina älskade hyacinter och planterat dem, nu väntar jag bara på att de ska blomma och börja sprida sin väldoft i lägenheten.

Inga kommentarer: