onsdag, februari 28, 2007

Dagen i dag...

Har inte så mycket att förtälja om dagen. Jag tog en ordentligt sovmorgon, klev upp rätt tidigt, satte mig vid datorn en stund men kröp sedan ner under täcket igen - drog även på mig D:s duntäcke. Så himla skönt! Somnade om och pallrade mig upp först vid 11, tog en dusch, åt lite och kikade på TV. Efter det har jag gått an här hemma, städat och fejat. Så skönt att ha det gjort. Spaghetti och köttfärssås till middag och nu känns det som att luften plötsligt gick ur mig...

Resten av kvällen blir det nog bara burk I (datorn) eller burk II (TV:n). Jag tänkte i alla fall se "Men In Trees" och "Lost", tyvärr svalnar intresset för sistnämnda serie mer och mer i takt med att de tar månadslånga pauser och drar ut på serien i oändlighet.
I morrn åker Daniel iväg på utbildning till Gällivare, jag blir ensam en stund - ett dygn är ju däremot en baggis, så det ska nog gå bra!

Angående mina funderingar så har jag tänkt klart, har gjort vissa reservationer/förbehåll men i övrigt nappat så jag hoppas att det ska godkännas av andra parten nu. Väntar med spänning...

Over and out for now!

Inga kommentarer: