måndag, mars 26, 2007

08-50112092

Det telefonnumret har trakasserat oss hela helgen. Via denna sida fick jag vad jag redan misstänkt bekräftat. Ännu en telefonförsäljare...*suck*

Jag är så gruvligt less på telefonförsäljare! En del är mer ihärdiga än andra, just denna har ringt oss en gång i timmen alt. varannan timme. Låt mig vara i fred! Jag vill inte byta telefonabonnemang eller digitalbox, börja prenumerera på en tidning eller ha några gratiskapslar Omega 3!

NIX är jag redan ansluten till men företag som man redan är kund hos (alt. finns i kundregistret hos) får ju ringa.

Det hela brukar sluta med att jag undviker att svara in i det längsta tills irritationen gått överstyr och jag är mer än måttligt förbannad och svarar - men är långt ifrån trevlig!

Stoppa detta gissel nu! Är jag intresserad av en produkt eller en tjänst så hittar jag vägar till denna på egen hand!

Inga kommentarer: