torsdag, mars 22, 2007

Beslutet är fattat



Lugn kväll, åkte till Pernilla och Ronny och hälsade på efter middagen. Där bjöds det på surr och kladdkaka. Trevligt! Fick även gosa lite med Tor, det blev ingen bild av honom däremot, han var inte så förtjust i min kamera och ljudet av zoomen i kväll *s*

Nu ska jag göra mig redo för sängen. Sista rycket på jobbet i morrn sen är det helg igen. Livet snurrar på i ett rasandet tempo, gott folk...

Förresten, idag damp besiktningsprotokollet på huset ner. Vi har i alla fall beslutat oss för att avvakta, ingen av oss fick den där "knytnävsslagskänslan" i magen när vi såg det och besiktningen visade på en del brister - summerar man detta så blir det tyvärr ingen objekt för oss.

Nu ska jag väcka Daniel som hade somnat i soffan när jag kom hem sedan är det godnatt världen från mig!

Inga kommentarer: