fredag, mars 23, 2007

Jag är så förbaskat priviligerad


Livet är verkligen fantastiskt!

  • jag har planetens bästa vänner och många ärliga, schyssta och trevliga nätbekanta
  • jag har en sambo som inte är utav denna värld, jag får rysningar när jag tänker på vilken skatt jag har därhemma!
  • mina systrar är pärlor!
  • solen strålar på oss och våren är i antågande
  • jag har ett jobb som jag trivs med och trevliga kollegor
  • jag är (mig veterligen) frisk
  • min morbror (som vi alla trodde skulle dö) lever och det går framåt för varje dag som går
  • min yngsta systers ögonoperation lyckades och hon ser bättre än hon någonsin gjort (glädjer mig nåt enormt!)
  • jag har fått göra fantastiska resor och ännu en är inbokad

Det finns glädje i både stort och smått vilket kanske inte alltid är så lätt att se men det går!

Nu låter jag nästan så där äckligt positiv och optimistisk, men det är så jag känner mig. Så jag skickar glädjekramar till er alla! :)

Inga kommentarer: