onsdag, mars 28, 2007

TravkvällsTorsdagTillsammans

Nu blir det lite TV ikväll sen blir det sängen för min del. I morgon väntar veckans sista arbetsdag för min del. Den dagen avslutas på Bodentravet med ett 20-tal arbetskompisar från vårdcentralen. Bodentravet anordnar något som kallas "Företagets häst" och vi är ett gäng från vårdcentralen som ska dit och förhoppningsvis kamma hem storvinsten i slutändan, den består av en helkväll på Nordpoolen (relaxen) + 10 000 kronor att spendera i restaurangen. Dessutom hoppas vi ju vinna på systemet som vår travdonna på jobbet ska knåpa ihop! Det kommer säkert att bli en mycket trevlig kväll med god stämning, mycket folk, spänning, trevliga arbetskamrater och god mat/dryck på Travrestaurangen.

Jag får bara inte glömma min Acura - gör jag det så blir det inte roligt! Utan antihistamin på ett så hästtätt område som ett trav => fiasko och plåga för min del!

Fredag är jag ledig, då ska jag bara "polimasa" på här hemma och fundera på vad fredagkvällen ska ha i sitt sköte. Lördagen är redan klappad och klar. Då blir det Bredåker, hus och syskonbarn för hela slanten. Daniel ansluter dit då han spelat klart fotbollen för kvällen (han deltar ju med sitt lag i en cup i helgen).

Upprepar Daniels ord till syrran (som ska husera i vår lägenhet lör-sön)...."slaska inte ner för mycket här nu"! Eller visst, slaska på bäst ni vill men städa efter er....

Inga kommentarer: