torsdag, mars 08, 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad från två håll. Jag hade tänkt hoppa över den men nu kom den igen så då kör jag!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/ egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "tagen" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • Tina, det där lät precis som mig. Jag är likadan som du i köket. Jag diskar medan jag lagar mat. Vill ha ett rent och fräscht kök när det är dags att sätta sig till bords. Jag har svårt att slappna av och njuta av maten om köket är belamrat med disk och kladd. Notera: detta gäller hemma hos mig. Inte när jag är bortbjuden!
  • Min mormor är välbekant för ganska många svenskar
  • Har jag 50/50:s chans att välja rätt så väljer jag alltid fel
  • Jag skulle nog tacka nej till en diskmaskin även om en sådan donerades till mig. Jag tycker om att diska (fast då är vi ju bara två i vårt hushåll ännu *s*).
  • När jag var ung så trodde jag att jag skulle Göteborgare, jag fullkomligt älskade (och älskar) den staden.
  • Jag har inte besökt en cirkus sedan jag var mycket ung och skulle aldrig göra det igen

Min tur att utmana. Jag skickar utmaningen vidare till Tony, Tove, Jenny, Maria, Bea och Trollan

Inga kommentarer: