fredag, mars 30, 2007

Vi tog oss vidare!


Tänka sig, vårdcentralen gick vidare i tävlingen "Företagets häst". Inte illa! Detta innebär att vi ska tillbaka den 25 oktober. Skoj! Däremot blev det ingen vinst på vårt system - bättre lycka nästa gång!

Det blev ingen sen kväll i går men skoj hade vi i alla fall.

Idag har jag mest pysslat på här hemma, tvättat några maskiner, dammsugit och dammtorkat lite. Jag har nu förberett middagen, Agneta kommer hit i kväll för att äta, surra, dricka vin och se på "Let's Dance"-finalen. Eventuellt kommer Lina, som jag jobbat med tidigare också - i så fall blir det en krogsväng för oss. Hon velar dock lite så det är fortfarande osäkert hur det blir...

Nu ska jag gå och sminka mig lite, känner mig inte riktigt pigg och alert utan lite färg i ansiktet.

Ha en skön fredag

Inga kommentarer: