söndag, maj 13, 2007

Fotofrossa

Så har ännu en helg passerat. Nu ska vi se, vad har jag egentligen företagit mig...

Torsdag var jag gräsänka eftersom Daniel var iväg en sväng, fredag tog vi det bara lugnt, åt gott och såg en helt ok film med Will Ferrell: "Stranger Than Fiction". I går var jag ute och cruisade lite med Agneta på stan, mysigt! Det är så kul att åka runt och kika på folk. Önskar bara att solen kunde börja titta fram lite mer. På kvällen var tanken middag hos Ditte och en trevlig kväll. Visst blev kvällen himla trevlig men middagen hade bytts ut mot grönsaker och dip, tur att jag slängde i mig liiite mat innan jag for (hade inte ätit nåt alls under dan och var tokhungrig). Grönsaker och dip är inte så mycket att dricka vin på. Kvällen blev i alla fall nästintill 100%-ig. Det ska bli mycket intressant att se om bilderna som togs under kvällen blev nåt att ha! :) Dittes man är otroligt duktig med kameran och på att ta hand om råprodukten sen.

Till veckan ska jag ta och prata med nån sköterska på jobbet för att få lite tips, kanske blir det att boka tid hos läkare. Jag har en fettknöl (?) eller nåt annat som sitter illa till och retar mig nåt kopiöst. Jag vill verkligen bli kvitt den. Sen har jag lite andra funderingar att dryfta också. Även denna arbetsvecka som kommer är alldeles söndertrasad, jag jobbar bara tisdag, onsdag och fredag.

Nu ska jag sätta igång med middagen, här bjuds det på lax, potatis, hollandaisessås och gröna ärtor idag. Gott!

Inga kommentarer: