torsdag, maj 24, 2007

Ibland blir man bara så överraskad!

Min sambo tankar rätt vilt från internet. En kväll hörde jag en låt som bara satte sig. Detta var rätt längesedan, vi talar om ett år eller mest troligen mer än så....

Jag blev i alla fall kär! Jag frågade vad låten hette och vilka som sjöng och svaret förvånade mig egentligen föga. Bandet var Fort Minor vars sångare Mike Shinoda varit med i (mitt favvoband) Linkin Park. Så soundet var bekant. Någonstans triggade det min musiknerv till max!

Min musiksmak är otroligt bred, jag är säkert en sån där som vissa skäms för. Jag håller mig nämligen inte till en genre. Jag är tokkär i Linkin Park, Kent, Dolly Parton, Cure, Faith Hill, Scooter, Heather Nova, Jewel, Def Leppard, Josh Groban, Kenny G osv...

Se bara vilka större konserter jag bevistat: The Cure, Michael Bolton, Blur, Bardados, Bob Hund...

-------> det ÄR gott och blandat!

Nåja, åter till Fort Minor. Jag vill ju sälja in dem till alla Linkin Park-fans som missat detta. Klicka på bilden nedan och NJUT av Fort Minors "Remember The Name"!

Lyssna! Poppa! Rocka!

Inga kommentarer: