tisdag, juni 12, 2007

Nattligt nätmöte

Nedräkningen fortskrider, har efter idag bara två arbetsdagar kvar innan min ledighet tar sin början. Efter denna nedräkning börjar nästa, den till USA-resan med min älskade. Jag längtar som en toka!

I går kväll fick jag ett SMS av en gammal nätbekant, en grabb bosatt i ett grannlän men som jobbar som säljare och är en hel del ute på resande fot pga detta. Han befann sig i faggorna och undrade om jag hade tid att ge honom några minuter om han tog sig till Boden. Jag frågade D om detta var ok och fick klartecken från honom. Jag blev upplockad runt 22:30 och vi åkte till Max (det finns inte så många öppna ställen i Boden en måndagkväll kl. 22:30 *s*) för en kopp kaffe, som under den dryga 1,5 timme vi sågs hann bli tre koppar. Trevligt var det i alla fall, det är rätt spännande att få ett ansikte och en verklig person på någon man pratat så pass mycket med i skrift.

Idag vräker regnet ner, det är inte så roligt men naturen behöver onekligen vätan efter drygt en vecka med gassande sol och närmare 30 plusgrader. Min fot är bra mycket bättre, Kristinass lindning och pronaxen gjorde verkligen susen. Hon ska f.ö. komma hem till oss och försöka limma ihop Daniels sår under foten också, det vill inte riktigt läka ihop med tanke på hur illa till det sitter. Det är inte dåligt att ha en egen sjuksköterska tillhands *s*

Har för en stund sedan thailunchat och är både törstig och trött efter det. Just nu är det hyfsat lugnt på jobbet *peppar, peppar*. Jag har en del ärenden att avsluta och hoppas att det inte ska komma in så mycket nytt innan jag beger mig på semester, jag vill ogärna lasta saker på min kollega som blir ensam kvar i nån vecka.

Off I go!

Inga kommentarer: