onsdag, juni 13, 2007

Ännu en dag i en 31-årings liv

Nu ska jag göra mig redo för sängen, tänkte bara slänga ur mig lite om dagen innan. Här kommer det i korta och snabba drag *s*

jobb -> hämtades av papps på jobbet -> risgrynspaltsmiddag hos mamms och papps (mums!) -> träffade syrran med familj där som kommit hem från Bulgarien -> träffade även lill-lillsyrran -> skjuts ner till stan igen -> suttit med Pernilla på MSN och bytt en massa foton och varit nostalgisk med henne.

Det var min dag, när man ser det så där så undrar man hur det där kan vara 16 vakna timmar - men det är det! :)

I morgon är det min sista arbetsdag innan semestern, jag har dock tagit på mig en extratur på gruppboendet på fredag mellan 08-15 men efter det ska jag vara ledig. Tre sköna veckor som kommer att vara förbi innan man hunnit säga semester. Det är alltid samma visa, det känns som en evighet man har framför sig sedan hinner man knappt sucka så är det över...

Jag har inga som helst planer för semestern utan tänkte ta dagen som den kommer. Känner jag för det så åker jag iväg någonstans, gör jag det inte så myser jag på hemma. Just the way I like it.


Jag fullkomligt älskar denna bild som jag tog på min och D:s bilresa genom sommarsverige 2005. Det verkligen lyser sommar och möjligheter om bilden - vägen låg öppen för oss....och gör det ännu!

Inga kommentarer: