torsdag, juli 12, 2007

Lite mobilbilder

Varning: detta blir ett långt inlägg pga bilder!

Hemma efter en trevlig "knytis"tillställning på jobbet (för att kicka iväg nästa semestergäng). Vi var några tappra själar som samlades för att fixa till uteplatsen, äta gott, dricka gott och prata strunt. Det blev ingen sen tillställning men trevlig likväl. I morgon eftermiddag har jag avklarat min första arbetsvecka efter semester, det är ju även fredag den 13:e men jag har härmed klubbat att det är en turdag för min del. Nu hoppas jag bara att de (ja, de där som bestämmer) lyssnar!

I går kväll låg jag och kikade på de foton jag hade sparade i min kameramapp i mobilen och tänkte att jag skulle lägga ut några här. Ni får ursäkta kvaliteten, det handlar om ynka 1,3 megapixlar. Det finns en del superfina (motivmässigt - inte kvalitetsmässigt) på goda vänner men jag lägger aldrig ut bilder på någon annan än mig själv här på bloggen, i alla fall inte så att de kan identifieras. Detta av respekt för min familj och mina vänner.


Min älskling på Olivers här i stan


Brännastrand en TIDIG vårmorgon 2005


Just landat på vår lilla ö i Luleå skärgård för midsommarfirande 2006


Brännastrand 21:50 den 27 juni 2006


Sitter vid älven i Bodsvedjan och solar med A, juni 2006


Resultatet av solandet (min axel)


Vårt gamla hus och min lilla pärla framför...


Min älsklings vackra bruna...


Syrrans katt, vid namn Britt


Öppna spisen i vår nuvarande lägenhet


Min fot efter barfotagång i nya skor med svart innersula (det är då inget fel på min hålfot) *s*

Inga kommentarer: