fredag, juli 27, 2007

Mat, vin och sång - all night long!


Gunilla hann surra lite med en kompis medan jag piffade till mig


I går träffade jag älskade Gunilla som är uppe och hälsar på i Boden. Först nåt glas här innan vi begav oss ner på M/S Bränna för middag. Där blev vi ändå till 01-snåret, då trampade vi hemåt och hon förärade mig lite sång och dans på gatan (som jag förevigade med mobilkameran) innan hennes svåger hämtade henne. Jag höll på att göra på mig av skratt. Hennes moves till "What A Feeling" och "Billie Jean" - oslagbart! Ofantligt trevligt var det att få prata både gammalt och nytt. Vi är barndomsbästisar men ses mycket sällan numera eftersom hon pluggat i Göteborg, jobbat i Lund och f.n har anställning i Älvkarleby men när vi ses är det som om tiden stått stilla, visst har vi ju båda förändrats som människor men det är verkligen precis som förr - lika lätt att prata, lika lätt att bara vara...♥

Inga kommentarer: