onsdag, juli 25, 2007

Nu känns det inte fullt lika jäkligt...

I går fullkomligt flödade konspirationsteorierna här. Idag efter ett besök till mäklarfirman känns det något bättre, det är inte lika nattsvart som det kändes i går men jag vågar inte hoppa jämfota förrän saker och ting finns på pränt. Jag kände mig i alal fall betydligt gladare när jag kom ut därifrån än när jag gick in. Hoppet lever kvar men dröjer det flera dagar innan jag hör av dem så lär jag väl återgå till min misströstan igen.

Onsdagens arbete är snart slut, veckan har bjudit på strålande solsken och värme så långt - idag föll det däremot några droppar runt lunch men det var över lika snabbt. Angående Agnetas hittekatt så har Jillan med familj beslutat att ta hand om den, de har ju velat ha en till ett tag så det hela kom ju mycket lägligt.

Nu ska jag avsluta här sen ska jag och Daniel åka ut och handla, skåparna behöver verkligen fyllas på. En middag på stan blir det också. Mysigt!

Inga kommentarer: