måndag, oktober 30, 2006

Busy day at work

Så har ännu en helg passerat och vardagen är åter över mig. I morse var det påtagligt att vi gått in i vintertid då man möttes av 15 minusgrader mot ansiktet. Just nu känns -15 riktigt kallt, senare i vinter kommer det att vara rätt angenämt. Jag är helt enkelt inte van vid kylan ännu.
Idag tycks det bli en del akututryckningar på jobbet, så dagen lär flyga förbi. Efter middagen ska jag och D ut på stan, jag har lovat att vara smakråd. Han har hittat en tröja som han gillar (och jag också). Tanken var att jag efter detta ska ut på en promenad med A, jag hoppas bara att det blir lite varmare ute för att motivationen ska få sig en skjuts.
Detta inlägg har tagit mig närmare en timme att få ihop så nu måste jag avsluta. Det är dags att göra lite nytta!

Inga kommentarer: