onsdag, augusti 29, 2007

Färglös

Livet och dagarna rullar på, inga stora saker har skett. Jag har en del tankar om jobbet och framtiden men de saker det gäller står utom min påverkan så det är bara att följa med.

Efter jobbet i går var jag och Jeanette och handlade lite, köpte bland annat lite färg till håret. Jag är i stort behov av att tona mitt hår även nu, två veckor innan avresa. Jag kommer absolut att göra det dagen innan vi åker men jag står inte ut med utväxten som tycks blir större för varje dag. Jag känner mig färglös och slarvig.

Kvällarna efter jobbet går så rasande fort, vart tar tiden vägen? Jag och Daniel såg en film; "Wild Hogs", den hade väl sina ljusglimtar men jag skulle inte ge den mer än medel i betyg. Mot slutet av filmen kände jag mig så oerhört trött att jag var inställd på att lägga mig redan kl 21. Satte mig vid datorn när filmen var slut och då var det kört - såklart *s* Jag fastnade i att "piffa till" min sida på Facebook och i deras musik och film-quiz. Så klockan var 22:30 innan jag tog mig i säng, vilket i och för sig är hyfsat tidigt för mig.

Idag är det onsdag, en vanlig arbetdag på agendan. Ikväll hinner jag och Daniel inte se så mycket av varandra, han har match och samlingen är redan 16:45 så jag hinner knappt hem innan han åker igen.

Dags att dra sitt strå till stacken...

Inga kommentarer: