torsdag, november 16, 2006

Planer och planeringsdagar

Åhhhh, så skönt att det är fredag i morgon. Jag ser fram emot en kväll med god mat (jag är sugen på kinesiskt) och filmfrossa tillsammans med min älskling. På lördag är det festligheter i byn, syrran har ordnat med fest för sin sambo som fyller 30 idag. Hipp, hipp, hurra! Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska vara chaufför eller ansluta mig till det dryckesinmundigande folket.

Till veckan åker vi till Åmliden med jobbet, det är dags för planeringsdagar. Det blir trevligt att åka iväg någonstans, i vanliga fall brukar vi hålla till i konferensrummet på jobbet och sen göra nåt roligt tillsammans på kvällen. Jag tror att det är viktigt för samarbetet och trivseln att man gör sånt här ihop, även om det är jobb på dagen så har vi ju trevliga kvällsaktiviteter sedan och att åka iväg någonstans gör det ju lite extra trevligt.

Inga kommentarer: