måndag, september 03, 2007

Skrämmas på det där viset!

Jag fick just ett samtal av syrran som för närvarande sitter på Sunderby sjukhus. Hon hann ju skrämma slag på mig med den informationen innan jag fick veta mer om vad det handlade om. Hennes lilltös har brutit båda benen i underarmen i en "studsmatte-olycka". Tydligen var det inte tal om några vilda hopp utan "bara" en olycklig backning "överbord". Lilla gumman då

...hon är i alla fall visst vid rätt gott mod, mest chockad enligt syrran och hon ser ju hyfsat välmående ut på bilden jag fick via MMS också. De ska visst söva henne och dra benen på plats senare och efter det blir det gips en tid.


Glad ändå...


Som syrran skrev i MMS:et - den ser ut som ett "S"

Jag och Daniel har gått an lite här hemma ikväll, vi har fyllt några flyttkartonger med glas - såväl ur vitrinskåp som ur köksskåpar. En hel del CD-skivor har packats ner också. Det känns skönt att påbörja det hela så smått. Sånt som vi vet att vi inte behöver kan vi ju lika gärna börja packa undan. Nu ska vi i alla fall göra oss redo för sängen och packa undan (nåja...snarare ner) oss själva i sängen.

Godnatt världen!

Inga kommentarer: