måndag, oktober 08, 2007

En trevlig afton lider mot sitt slut

Nu så, har äntligen tagit mig för att bränna Dells återställningsskiva till min burk. Sent ska syndaren vakna *s* Nu har jag den i alla fall om det (GUD FÖRBJUDE!) skulle bli nåt med datorn!

Jag har just kommit hem efter middag på stan med Kristina, vi har fått skvallra lite - alltid kul ;) Efter det blev det bio, vi såg "Järnets Änglar". En riktig "feel good"-film, vanligt folk, vanliga och vardagliga funderingar och problem, elände och glädje i en salig blandning. Detta i en mix tillsammans med bekanta miljöer gjorde den till en skön film! Gillas!

Denna jobbvecka är av det ovanligare slaget då den innehåller rätt mycket informationsträffar/möten. I morrn är det en vanlig dag på jobbet, onsdag har jag möte hela förmiddagen med en kollega kring en grupp vi ska hålla i i höst, torsdag är det kurs på SKAPA hela dagen och sedan möte på banken 16:30. Fredag morgon ska jag (som användarstöd för WebSESAM och varukatalogen på vår vårdcentral) på en informationsträff på Sunderby sjukhus, när den är slut kl. 12 blir det bilresa hem till Boden och sedan flexar jag ut. Klockan 14 är det dags för ett bankmöte igen - och då blir allt klart! Nycklarna och huset blir vårt och vi kan påbörja skytteltrafiken mellan lägenheten och huset.

Nu ska jag titta till Daniel som ligger och myser i soffan och se om han har lust att packa ihop lite till innan det är dags att krypa ner...


Så här mysigt är vårt vardagsrum nu...


...soffan har inte ens klädsel då syrran har fått vår beiga och vi ska ta deras vita (de har barn *s*). Men den sätter vi på då vi flyttat över soffan och fåtöljerna till huset.

Inga kommentarer: