måndag, november 13, 2006

Questions & answers

Ännu en utmaning. Hon är hård med mig, fröken T *s*

1. Ta upp närmaste bok och slå upp sid 18 rad 4, vad står det där:
"...tidens GI (se kap.5)." Jag äter och förblir smal av Michel Montignac

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du når, vad rör du vid ?
Ett fönster

3. Vad var det du senast såg på tv?
Slötittade på 3:ans 21-film men gav upp innan den var slut.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är
17:00 (fast den är 17:27)

5. Bortsett från datorn , vad hör du just nu?
Köksfläkten och riset som puttrar på spisen

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det var min promenad hem från jobbet för drygt en timme sedan

7. Vad tittade du på innan du svara på den här undersökningen?
Jag tittade till maten

8. Vad har du på dig?
En blå kjol och en svart top (hemmamyskläder)

9.Drömde du något i natt? I så fall vad?
Jag kommer sällan ihåg mina drömmar

10. När skrattade jag senast?
Idag på jobbet när vi pratade om alla tokerier på fredagens möhippa

11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En ruskig tapet *s*

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
Det var inte en så utmanande utmaning, jag ska se om jag hittar en klurigare att bolla tillbaka till fröken T.

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte som jag kan erinra mig just i denna stund

14. Vilken var den senaste film du såg?
Det var "American Dreamz" i går, helt ok!

15.Om du blev multimiljonär, vad skulle du göra?
Jag skulle börja med att ge en kappsäck var åt mina nära och kära.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till
Jag var en notorisk nagelbitare som barn

17. Om du kunde förändra EN sak i världen utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor vad skulle det vara?
Jag skulle sprida rikedomarna och jämna ut de enorma skillnader som finns idag

18.Tycker du om att dansa?
Jodå

19. George Bush ?
Nej!

20-21: Vad skulle ditt barn heta pojke resp. flicka?
Jag har absolut ingen aning, det får jag nog ta och resonera med D också den dagen

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Svår fråga, älskar Sverige och vi har det fantastiskt bar men nog skulle jag kunna tänka mig att testa att bo utomland. Kanske på ålderns höst.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Join the party!

22. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?
Jag dödar nog denna här. Jag har alltför få bloggande bekanta och de jag har upppskattar nog inte detta *s* I morgon ska jag träffa P, jag har nämnt detta för henne tidigare. Kanske kan få henne att registrera sig här om jag har tur.

Inga kommentarer: