lördag, november 10, 2007

Sex varma tankar...

1. Daniel: My forever star and love. Varje dag slås jag mer eller mindre av hur lyckligt lottad jag är som funnit min själavän. Att finna någon där man är så synkad som vi är, allt från det emotionella till det materiella är en GUDAGÅVA!

2. Tove: jag är långt från händelsernas centrum men jag får gåshud av orättvisan i saken. Skulle kunna gråta här och nu...

3. Pappa: du är såååå bra och så stark! Vår järngud!

4. Jill: du är för ALLTID min idol! No one loves you like I do!

5. Pernilla: du är en prinsessa med en lillprins vid din bringa..♥

6. Tina: jag hoppas att du har en toppenkväll ute och att du får dansa häcken av dig och att den är helt utan för mycket intriger (med tanke på att du fångat en homo-queen!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt du är!

Anonym sa...

Tack vännen...

Anonym sa...

Hej min stöttepelare... du är ju min idol, du finns alltid där för mig. Älskar dig SÅÅÅÅ mkt. Puss och kram