fredag, december 28, 2007

Almost done!

Nu så, pajfyllningen är klar, pajskalet förgräddat, fikabröd upplockat ur frysen och perkulatorn laddad. Allt som återstår är att färdigställa pajen och ordna en sallad men det gör jag närmare det gästerna kommer. Nu ska jag ta och torka av golven och sedan ta mig en skön dusch och piffa till mig. Måste få lite färg i nunan :) I morgon väntar fler gäster, då kommer mina kompisar från gymnasietiden. Tyvärr kunde inte Malin komma upp från Stockholm pga en allergiattack, hon vågar inte sätta sig på tåget innan det hela är utrett och det kan jag förstå.

Nyårsplanerna börjar också ta form men det blir lite rörigt, ogillar röra *s* Ordning, reda och struktur ska det vara! Nu blir det uppdelat eftersom vårt gäng slagits samman med ett annat, så några ska äta ditt och andra datt. Känns lite tråkigt men det är bara att försöka göra det bästa av saken.

Nu pep det till i min mobil, ska kolla vad det var för nåt spännande som trillade in sen ska jag angripa resten av projekten för dagen.

Inga kommentarer: