tisdag, december 25, 2007

Laddar för fest

Det är precis vad jag gör just nu. Daniel ska ta sig en bastu men jag vågar inte, jag är rätt seg och hade tänkt vila i Rambo men fastnade i en film på 4:an + så det blev inget av det, en bastu skulle verkligen försätta mig i koma.

Vi hade ett mycket trevligt julfirande i Älvsbyn, fantastiskt god mat, trevligt umgänge och fina klappar. Hemma var vi runt 21:30, vi tänkte avsluta kvällen med en film men vi somnade båda två i soffan *s* Idag har vi också haft en bra dag, packat upp lite klappar, kört ett städrace och tvättat tre överdrag till den vita dynan. Vi har även hunnit med en prommis in till stan för att få lite motion, frisk luft och vi passade samtidigt på att handla lite. Ikväll blir det fest hos Suss och Christer med hemvändande vänner, det är alltid extra trevligt att få träffa Gunilla och Cecilia. I kväll är ju även deras respektive med. Sen är det ju såklart kul att träffa alla andra också! Om det blir nån krogsväng senare vet jag inget om, jag tror inte att någon av oss har förköp. Vi får helt enkelt se vad som sker. Det brukar vara roligast så.

Här är det så ljuvligt, Daniel poppar REM i källaren, ljusen brinner både inne och ute och det doftar härligt av alla hyacinter. Ha en toppenkväll, nu ska jag blanda mig en GT och njuta!

Inga kommentarer: