onsdag, december 05, 2007

Presentbryderier

Sovit gott men kort. Kom i säng först efter 00 eftersom jag fastnade i knäckkok och sedan lite städande efter det. Väl i sängen var jag ju såklart tvungen att läsa en stund så jag släckte nog först närmare 01. Det är nog så sent när man ska upp nån gång mellan 06-06:30 men nån gång då och då överlever man lite kortare nattsömn.

Vad tusan ska man hitta på i 30-årspresent åt Lina. Jag och Pernilla gnuggar våra geniknölar men alla förslag vi skickar varandra ratas. Så nu föreslog jag en tur- och returresa till Byske med tillhörande campingplats, kan inte det vara nåt? *s* Nej, allvarligt talat. Vi har stora problem med att komma på nåt bra. Vi har varit inne på det mesta. Men icket. Nu gäller det att fundera snabbt, dagarna fram tills på lördag blir färre och färre.

På tal om födelsedagar så måste jag ju såklart avsluta med ett...

...hipp, hipp hurra på din stora dag, Ditte! Ses ikväll!

Inga kommentarer: