lördag, januari 19, 2008

Rapport från sängen


Se, så ljuvligt. Snön är åter, likaså minusgraderna. Här är det gudomligt skönt. Härlig säng, svalt sovrum och tjocksockar;-). Känner mig riktigt trött men hade tänkt hinna bläddra lite i en tidning innan Blund kommer. Hela kvällen har varit lugn och skön, sett "Let's Dance" i Rambo. De är så duktiga och vackra hela bunten...ja, nästan i alla fall. Fast allra vackrast är ju Tobbe (Dilbas danspartner), Carin (den kvinnan fullkomligt strålar) Danny och Björn (ja, jag vet att han är gay men han är likväl goodlooking). De är så graciösa där de far fram över dansgolvet. Hållningen är helt underbar. Och så alla fantastiska kläder. Som jag sagt...jag gillar verkligen det där programmet. Annars då? Lite nätsurfande i pauserna och Sms:ande med Pernilla från tjejmiddagen. Nu ska jag ta itu med den där tidningen. Tänkte se om jag får ett sug efter att knata in till stan och se om presentkortet på Lindex kan förbrukas i morgon. Natt natt!

Inga kommentarer: