söndag, februari 10, 2008

Jouränka

Kvällens filmkväll gick i stöpet, såvida inte Daniel hinner hem inom den närmasta timmen. Vilket känns tveksamt med tanke på att han just åkt ut på sin andra störning när jag ringde. Jag har lyckats roa mig kungligt på egen hand här hemma....efter en rengöring av silen i tvättmaskinen så var den inte ordentligt igenskruvad. När jag gick ner för att ta mig en dusch så tyckte jag att det lät konstigt från tvättstugan. När jag öppnade dörren så möttes jag av en smärre sjö, det var bara att grabba tag i golvskrapan och valsa runt med den en god stund och sedan svabben för att få upp det sista vattnet. Muntert! *S*

Nu ska jag vända blicken mot TV:n en stund. Daniel ringde för övrigt för en stund sedan, han är på väg hem nu. Så om det nu inte blir ännu en utryckning så hinner vi se filmen klart.

Over and out from me!

Inga kommentarer: