tisdag, februari 26, 2008

Make-over

Oj, vad bra det blir med nya tapeter, nästan hela hallen var tapetserad i går när vi kom hem. Så när som på ett par våder - tapeterna tog nämligen slut men de kompletterande rullarna hämtade Daniel i går. Halltapeterna passade alldeles förträffligt gentemot färgerna i de andra rummen, dessutom var skimmereffekten härlig. Ibland ser man den och ibland inte, allt beroende på hur ljuset faller. Det blir en riktig make-over, nu är det bara gäst/datarummet kvar som har en "anskrämlig" tapet men det är inte hela världen och ingen brådska. Dörren går ju att stänga i värsta fall *s*

Så var det tisdag då. Efter jobbet kommer lill-schnyggo och hälsar på ett par timmar, jag tänkte passa på att ta en prommis med barnvagnen om vi hinner efter middagen. Hoppas bara att det blir lite mildare och skönare ute. 11 minusgrader är ju inte hela världen men 5 räcker gott för mig. Nåja, lite spännande är det ju att ha hand om en sån liten igen. Jag minns ju hur "snäll" Lina var med mig första gången jag hade hand om henne....hehe.

Dags för ett dagsverke!

Inga kommentarer: