måndag, februari 25, 2008

Planerna för veckan

Utöver jobb och annat vardagspyssel så kommer denna vecka att innebära att förnyelsen fortskrider där hemma såklart.

<---- tisdag är tanken att jag ska föräras med ett par timmars umgänge med gullis medan Pernilla och Ronny är på ett möte.
Någon kväll i veckan ville mamms bjuda oss på blodpalt, fy bubblan så gott...:)


Torsdag
kväll är det dags för en ny omgång av Företagets Häst på travet. Det gick ju himla bra för oss sist vilket innebär att vi får en gratis middag och gratis spel denna gång. Mitt middagsval blev löjromstallrik till förrätt, en filé, idahopotatis och whiskysås till huvudrätt samt en körsbärsglass med chokladtopping till dessert. Inte fy skam! :) Det andra förrättsalternativet var en ljummen västerbottenspaj och rökt renstek. Också mycket lockande men jag kör på löjrommen. En trevlig kväll lär det bli i alla fall. Det är ju riktigt spännande det där med trav.


Fredag
kommer jag nog bara att ägna åt soffan och "Let's Dance", himla skönt och lördagen bjuder nog på umgänge och middag. Vilket sällskap det blir återstår dock att se. Söndag hoppas jag såklart på en filmkväll med D.
Nu är det dags för en kopp java här!

Inga kommentarer: