onsdag, februari 13, 2008

Vackert, varmt och vindar

Ja, det sammanfattar dagens Bodenväder ganska bra. Fy, vad det blåser. Och som jag sagt förr; jag ogillar blåst! Håret viner kring ansiktet, kappan flyger omkring och ögonen tåras.

Onsdagen har anlänt, nu vänder (arbets)veckan och vi går mot helg. Helgens planer har ruckats lite pga att tråkigheter kommit mellan så jag och Daniel funderar på alternativa planer för lördagen. Tankarna har gått till middag och sällskapsspel hos/med syrran med familj (men hon jobbar så vi har preliminärbokat nästa helg istället), till middag och utgång eller middag och bio i Luleå. Jag tror att det ligger på funderar-stadiet än så länge. Middag ute blir det i alla fall, vi tar vårt alla ♥-dagsfirande då. Då är det faktiskt ett år sedan Daniel friade på allvar.

Nu ska jag gå och luncha, det blir rester från i går: spaghetti, köttfärssås och en tomat. Gott!

Inga kommentarer: