måndag, mars 24, 2008

Dagen i bilder

Nu har jag fått mitt sitta-ute-och-grilla-och-dricka-termoschoklad-begär stillat. Vi har ägnat några timmar vid älvskanten idag. Solen har fullkomligt gassat och jag har njutit till fullo. Jag och Agneta fick oss en skön promenad hem efteråt också. Lite bilder från dagen:


Daniel har inlett braständningen, inte så lätt i blåst...


Solen var i högform


Någon hade fiskelycka


Älven


Godsaker


Och fyr fick han minsann


Fisk - javisst!


Härliga eld


Varning, varning


Termoschoklad är mums


Mer av älven


Grillat är också mums :)


Daniel bad mig visa musklerna och naturligtvis ställer man ju upp *s*


Promenaden hem har inletts


Klarblå himmel


Agneta hann ta täten medan jag fotade


Ing 3 i solsken


Så här lång är jag sällan *s*

Nu T skulle jag vilja se din dag i bilder också...;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry, darling, lämnade kameran hemma!
Kram!