fredag, mars 14, 2008

Ändrade planer

En intressant planeringsdag med bra information och bra diskussioner. Ingen after work däremot, bara 4 av oss 10 kunde gå så vi valde att skjuta på det. Dessutom var vi klara redan 15:30 och alla ställen öppnade 17. Så nu sitter jag här, mätt och belåten efter att mamms och papps dumpat risgrynspalt här ikväll. Den är såååååå god, min mamms är en gud(inna) på palttillverkning. Daniel är på väg hem precis, han har jour och hamnade i lite dito jobb i eftermiddag. Sitter as we speak med ett glas rött här i soffan, poppar musik, pratar med kompisar på MSN, bloggar lite och väntar på "Let's Dance". Vet inte vad kvällen har i sitt sköte men min gissning är soffan...

Hämtade förresten mitt nya körkort idag, fyyy vad jag avskyr såna där små porträttbilder. Jag ser helstirrig och galen ut. Bilden ser ut som nåt tidningarna skulle kunna dra fram och titulera "32-åringen" ....*S*

Enjoy your Friday!

Inga kommentarer: