torsdag, april 24, 2008

Suck!

Sicket strul med denna bowling, två sjuka och med dem faller fyra andra bort "på köpet". Tyck vad ni vill men jag tycker i alla fall att det är lite dåligt, de fyra har ju varandra i alla fall och vi har ju faktiskt träffats. Det kommer folk i morgon som enbart känner Kristina. Som parallell kan jag ju berätta att jag faktiskt varit på Tvättens Moonlight Bowling-afton när de raggade ihop mer folk via bekantas bekanta och då kände jag enbart en person. Men det funkade ju det med. Kul hade jag i alla fall. Det blir oftast vad man gör det till och på bowlingen är det lätt att hamna i samspråk med folk. Nåja, det är bara att acceptera och respektera men jag tycker ändå att det är tråkigt. Allra tråkigast är det i alla fall att Pernilla och Ronny trillar bort pga förkylning. Jag vill ju så gärna ha med er ju!Men det går ju inte att styra över sjukdom. Jag kommer i alla fall att sakna er där ska ni veta! Och jag vet ju att ni också är besvikna över att det blev så här...*kram*

Lagfixeriet blir heller inte som planerat, Kristina är ju också krasslig så jag kommer att försöka knåpa ihop det själv ev. med lite assistans av henne via telefon/MSN.

Nu ska jag gå och inmundiga lite kaffe och smörgås sedan ska jag försöka få til några "piffiga" OH-bilder till eftermiddagens smärthanteringsgrupp.

Ha en bra dag där ute!

Inga kommentarer: