fredag, juni 27, 2008

Hemma på lunch

Jag som hade hoppats få äta den och se ett avsnitt av "McLeod's Döttrar" som repriseras dagtid men så blev det inte. Det visade sig att allt som fanns att erbjuda var myrornas krig, både på TV:n upp och den nere. Nåt fel är det - förhoppningsvis inte så lokalt att det bara är hos oss. Istället fick det bli lunch, en tidning och nu håller jag på att fixa ihop lite musik till kvällens middag hos Agneta. Trött blev jag också...men glad är jag :)

Nu ut på lite uppdrag sen åter till "brottsplatsen" för ett sista ryck, sedan skriva ner lösenorden till nätverket, journalsystemet och webSesam, koppla på röstbrevlådan, aktivera autosvar i mailen och skriva mitt meddelande på whiteboardtavlan - jag gillar det momentet inför en längre ledighet, det är en ritual i sig ;)

Ja, jag vet att jag tjatar...men det är rent ut sagt fantastiskt ju! :)

Inga kommentarer: