söndag, juli 20, 2008

G'natt!

Nu ska jag göra tidig kväll. Ska upp i hyfsad tid i morgon för att åka till Happis. I morgon tycks vi mötas av ett rejält oväder i Haparanda om man ska tro prognosen men senare i veckan ska det visst bli dunderfint! I dag har jag ju som sagt bäddat rent i sängen så jag ser verkligen fram emot att krypa ner, det enda som saknas nu är nåt läsbart. Har sett en B-film på 5:an i kväll och samtidigt SMS-konverserat med vänner. Skönt med Sony Ericsson PC Suite, då kan jag skriva mina SMS med datorns tangentbord när mobilen är kopplad till laptopen. Enkelt! Ikväll bestämde vi att det blir palt hos syrran med familj, sen ska vi spela spel och ha trevligt.

Nu en snabbdusch innan sängen, det har varit varmt och kvavt här idag (det är fortfarande 20 grader ute) och en renbäddad säng kräver rentvättad Jennie!

Natti, natti....

Inga kommentarer: