tisdag, juli 08, 2008

Köra oskyddat

Nej, nu kör vi inte längre oskyddat. Jag har gjort ett par försök till att fixa till krypteringen av vår trådlösa nätverksanslutning och gått bet men idag tog jag tag i det igen, det slutade med ett samtal till Zyxels support men nu är det gjort. Det är olustigt att ha allt helt öppet. Naturligtvis så finns det ju det där som klarar sig igenom "Svenssons" försök att skydda sin anslutning men lite bättre känns det nu i alla fall. Jag ska bara ordna med inställningarna i min stationära också så är jag nöjd.

Men nu blir det en dusch, känner mig varm och kladdig. All the excitement med datorstrul ni vet *s* Sedan ska jag fräscha upp mig med lite färg, nog så sent på dagen för sminkning men jag måste få piffa till mig lite. Efter det ska vi grilla lite och äta sommargott, snabbt och enkelt...det blir karrékotletter, pommes i ugn, pepparsås och majskolvar! Mumma!

Over and out for now!

Inga kommentarer: