måndag, juli 28, 2008

Veckans planer

Har en rätt välstrukturerad vecka, eller i alla fall hyfsat planerad. Helgen är ju inte låst men tanken är att försöka ta nån tur med bilen kring fyrkanten när jag har norskt finfrämmande :) Vad och vart får dagarna utvisa. Dit näsan pekar kanske?

Måndag: jobb sedan städning hemma (golvtorkningen har fått ligga på is under semestern)
Tisdag: jobb, grilla och (förhoppningsvis kunna) sitta ute och äta med hjärtat på kvällen
Onsdag: jobb, lunch med Daniel på stan, bodygrooming, känner mig bl.a lite missnöjd med förra veckans hårtoning.
Torsdag: upp före fan, följa med Daniel till Älvsbyn för att ta hem saaben (han har jour och ska ha den bilen i en veckas tid), sedan jobb halva dagen, hämta B på Kallax, liten tur i "faggorna", fika med Tove?, grill på kvällen. Bastu? Bubbelbadande? Oavsett: bara ha det bra!
Fredag: "utflykter/dagsturer i norr" med B, hotell i grannstan och Luleåkalaset
Lördag: "utflykter/dagsturer i norr" med B?, hotell i grannstan och Luleåkalaset
Söndag: "utflykter/dagsturer i norr" med B?, hotell i grannstan

Tänkte försöka klämma in en promenad eller två under veckans första halva också.

Angående nattsömnen så gick det över förväntan, somnade gott, vaknade strax efter 05 men hade inga problem att somna om tills alarmet på mobilen ljöd 06:15. Var på jobbet en timme senare. Hade heller inget kaos här, varken på datorn, i telefonen eller i form av lappar på skrivbordet. Några ärenden var det ju men A-H har hållit efter mycket bra. Skönt med lite av en mjukstart. Man är ju onekligen lite ringrostig när man kopplat bort jobbet så totalt i 4 veckor.

Förresten, jag undrar om det är nåt med kaffet från kaffeapparaten här på jobbet? Jag får direkt den där "konstiga känslan" i halsen när jag druckit det. Känslan är svår att beskriva men jag skulle kunna tänka mig att det är nån slags magkatarrs"gas" som går upp i matstrupen och halsen. Jag tycker mig inte uppleva samma sak de (få) gånger jag dricker kaffe hemma eller ute någonstans, däremot här...

Inga kommentarer: