måndag, augusti 18, 2008

Långbent

Inte jag alltså. Det kan man inte anklaga mig för att vara men det är däremot vår "lilla vän" som för närvarande sitter på väggen i köket! Jisses vilka spiror....se nedan:


Do you want it, Tove? ;)

Känner mig riktigt tillfreds och nöjd i hela kroppen i kväll. Jag hoppas verkligen att Tove har lust/möjlighet/tid i morgon också. Frågade Agneta om det var nåt hon kunde tänka sig men hon gav mig nobben för några gym-besök i framtiden. Pernilla däremot verkade intresserad. Det är så mycket lättare och trevligare med sällskap/vänner!

Här vräker regnet ner och jag tror faktiskt att jag ska krypa ner med denna sköna känsla i kroppen, ta min bok och läsa mig till sömns, lyssnande på regnet.

*natt, natt*

1 kommentar:

Anonym sa...

Uuäää! Fy, den där kommer att hemsöka mig i mina drömmar... Huvva!