söndag, september 28, 2008

Godnatt go' vänner och alla som jag känner!

Nu ska jag gå och lägga mig och det ska bli sååå skönt! Det är ju inte direkt nån nyhet "by now" att jag är trött men utöver det väntar tidig revelj i morgon och tidig start med patientarbetet också. Tidigare än vanligt. Måste vara alert! Fit for fight! Glad, professionell och kunnig! Sånt är svårt om man är zombie *s*

Vad fasen hette det där TV-programmet där barn skulle beskriva specifika ord (orkar inte Googla nu)? Det var i alla fall otroligt charmigt och bjöd på många leenden. Nåja, jag minns speciellt ett barn som ombads förklara ordet "bensinmack" och gjorde det genom att säga: "det är ett ställe med många tankar". Är det inte underbart, så säg!? Och det innebär väl att jag borde kunde titulera mig "bensinmack" framöver? ;)

Godnatt sweeties!

1 kommentar:

Béatrice Karjalainen sa...

Hmmm trött som få, titulera dig bensinmack, men "många tankar"? Hmm vänta du tvillingar eller skall du öppna bar? :-)

Programmet hette Lekande Lätt.