lördag, september 27, 2008

Inväntar syster

Nu är jag hemma och lunchad. Har varit till byn för att lämna Daniel på festen, svängde förbi Jillan och surrade en stund men var tvungen att åka eftersom jag började känna av katterna. Var därefter och handlade lite på Hemköp; snt där plock om suget faller på i kväll, bland annat skärgårdssill, laxpaté, mörk choklad och saltgurka som blivit en "must have". Kan bli så sugen på det ibland.

Nu ska jag gå och hänga min tvätt, starta en ny maskin och invänta syrran. Ser fram emot kvällen, behöver verkligen, verkligen detta och min kloka, goa Jill är helt rätt person att vända insidan ut för. Och det ska jag göra i eftermiddag...kväll...natt. Tills öronen blöder på henne ;) Men visst ska vi ha trevligt också. Såklart!

Hon ringde förresten just och är på väg nu :)

Nu blir det inget mer bloggande idag, ska ta tillvara på denna tid...

Inga kommentarer: