onsdag, september 17, 2008

Jippiii! Jag är inte ensam! *s*

Men oj! Detta handlar ju om mig. Eller det skulle kunna handla om mig. Jag kollar Hemnet minst en gång per dag - trots att jag inte är ute efter något hus. Undrar varför egentligen? Nyfikenhet? Inspiration? Fascination? Eller helt enkelt en kombination av orsaker. Jag kollar primärt min egen kommun men brukar även kolla bostadsrätter och villor på fashionabla områden i storstäderna och lite dyrare bostasrätter i grannstaden. I'm a sucker for this - and I admit it.

När jag nämnt att jag kollat Hemnet eller när någon ser mig göra det så får jag alltid frågan om jag/vi funderar på att byta hus eller annat. Jag nekar såklart eftersom det inte är fallet och äntligen, äntligen så bekräftas det att jag inte är ensam om detta beteende! *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaa..samma här! Jag kommer aldrig sluta titta!:-D

Det är min stora drog-hemnet!Hihi..

(ja och IKEA..sushi..etc)