måndag, september 08, 2008

Teknikens under!

Jag har verkligen tekniken emot mig just nu. Min mobil är ju som sagt på reparation, förhoppningsvis får jag den i veckan - välfungerande. Idag under träningen hade jag med reservmobilen som vanligt, jag plockade upp den ur väskan när jag tränat färdigt, då startar mobilen om och ber mig sätta in SIM-kortet. Hmm...SIM-kortet är redan i! Jag startar om mobilen. Tar ut batteriet. Laddar telefonen ett tag men felet består. Jag testar då Daniels SIM-kort i min mobil och det går galant så det är alltså mitt SIM-kort som drabbades av en plötslig död och inte mobilen. Hur kan sånt ske egentligen?! Från ena sekunden till den andra utan att jag ens gjort nåt med mobilen. Jag har inte misshandlat mitt SIM-kort och det ligger ju alltid i mobilen, dessutom är det ganska nytt eftersom jag fick ett nytt i samband med att jag tappade min förra mobil i mars.

Så med andra ord måste jag försöka få tag på ett nytt SIM-kort i morgon. Jag hoppas att Dialect, kan hjälpa mig med detta. Annars måste jag antingen till Telia-butiken i Luleå eller beställa ett som de får skicka hem (men det tar ju sin lilla tid). Är det inte det ena, så är det det andra....*suck*

Inga kommentarer: